Being a desi can be hard sometimes. We have to hear Taanas every day by our mom. Like the typical white kid we can’t tell our patients to shut up because even if we’re clean AF, we’ll get the dhulai no other dhobi has seen. There are some things I get to listen to every- Single- Day. So here are some things we hear on daily basis. Some are for boys, some are for girls and some are unisex. This article is your cousin, get ready to relate to it.
1. “Patti ka dabba wapis cabinet main rakho.”
I swear I hear that in my dreams even sometimes.
2. “jo cheez jahan se li hai wahan pe wapis bhi rakha karo”
Every single day I swear.
3. “Ye kis se itni hans hans ke baaten ho rahi hain?”/ “kis maa de naal laga hoya aein”
Like, MOM, I’m talking to my best friend and we’re laughing because my best friend and I are funny AF.
4. “Chaawalon ko cover kerke fridge main rakhna, dry hojain ge sare”
And if I leave them like that, wo saare chawal phir mujhay hee khanay parte hain. Yes, my mom is like that.
5. “Adhi raat hogayi hai, so bhi jao ab.”
To be honest it seems like a mom should keep a tape recorder so she doesn’t have to waste much energy into saying that every day. Because we all know we won’t ever sleep that early.
6. “Saare pankhay lighten band kerke ao, ainvayi bijli zaya kerte ho tum log”
7. “shabash, shabash, or agay, ghuss jao TV ke andar.”
Do I need to tell what is happening here? My mom is so sarcastic tbh.
8. “das bajay ke baad tum logon ki shaklen neeche na nazar ayen mujhay”
After all, parents need their privacy too you know.#iykwim
9. “gate ko taala laga ker ao.”/ “check karo saare darwazay band hain na”
Every night before going to sleep smh.
10 “shabash! Or toro bartan.”/ “ab kia tor dia?!”
11. “Aik baat 36,36 dafa batani parti hai. Aik dafa main asar hee nahi hota tum logon ko”
12. “jab main tumhari umar ki thi na, tou 5 bajay uth ker saare kaam kerti thi.”
13. “ye kia her waqt tum log charsiyon ki tarah soye pare rehte ho?”
14. “zameen pe pari hui cheez nazar nahi ati? Ankhen hain ya tich button?”
15. “ ye kia haal banay hua hai kamre ka? Bedsheet pe kharab pari hui hai. Hosh rakha karo idhr udhr ka”
16. “maa ka zara ehsaas nahi hai tum logon ko.”
Oh the emotional blackmail.
17. “Aik bajay se pehle tou tum logon ki ankh hee nahi na khulti”
And you know it’s Sunday morning and only 11 o clock. My mom just doesn’t let me sleep.
18. “acha kamao phir achi si bv le ker ayen ge tumhari.”
19. “beta baqi paison ka dahi or sabzi walay se kehna ke dhanya podina bhi de de”
20. “tum logon ko ab koi cheez hee nahi lekr deni. Qadr hee nahi kisi cheez ki.”
Every time they something lying somewhere. Falooda my life.
21. “ haan haan, main dekhti hun jab tumhari bv ati tou kese ussay mana kerta hai. Uski baari pe tou ‘haan meri jaan’ ho raha hoga”
To all the boys; I’m sorry lol
22. “Kahan ja rahay ho? kiske sath ja rahe ho? kitne bajay ao ge? or kon araha hai? khana kha ker ao ge?”
We legit have to go through this every time we go out. Or come back home. My mom usually never asks unless I tell her I am going out.
23. “Behas na karo agay se! Maa se behas kerta ho?”
24. “saara saara din bas tik tik tik”
25. Beta mujhay apna dost samjho. You can tell me everything.”